25 Aralık 2013 Çarşamba

Ekose Kurabiye - Yılbaşı Kurabiyeleri


Selaaamm :)
Bugün, yeni yıla sayılı günler kala, yılbaşı kurabiyeleri paylaşmak istedim..
Blogger yılbaşı partimizde yaptığım kurabiyeler..
Buradan diğer bloğumu ziyaret edip detayları inceleyebilirsiniz.

Aslında bir çok blog da görmüş olabilirsiniz ..
Yeni yıl renkleriyle hazırladım kurabiyeleri.
Ekose desenleri de yaptım..
Herkes tarafından çok beğenildi kurabiyeler..
Nasıl mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz.
İnsanın yaptığı işler ile takdir edilmesi, beğenilmesi büyük gurur veriyor..
Ve işte kurabiyeler :))


























Nasıl sizler de beğendiniz mi?


Bütün blog arkadaşlarıma sevgiler dilerim..
Nice buluşmalar da görüşmek üzere :)


Detaylar ve daha fazla kurabiye modelleri için...
Facebook Sibel'in Kurabiye Evi 'ne Lütfen :)

Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Ayy bayıldım kurabiyelerinee :)) benim de organizasyon blogum var beklerim
    sevgiler
    http://www.pembegunlukatolye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil