4 Kasım 2013 Pazartesi

Radyo Sunucusuna...Kişiye Özel Kurabiyeler..



Merhabalar :)
Daha önce Beşiktaş temalı kurabiyeler yaptığım Tuğçe Hanım, bana bir ilk daha yaşattı..
Tuğçe Hanım, sayesinde farklı bir tema çalıştım..
Buradan teşekkür ederim kendisine :)

Delta Fm de, sunuculuk yapan arkadaşı için neler yapabiliriz diye fikir alış-verişinde bulunduk birlikte.  
Radyo yapılmalıydı kesinlikle :) 
e mikrofonda olmalı
tabiiki notalar.
ve  yazılması istenen sözler ..

Bakın, kişiye özel kurabiyelerim nasıl olmuşlar.









 

87.5 Delta Fm.. Muratla Laf Aramızda..En iyi radyocu..




Radyo - mikrofon 












Ben yaparken inanınki çok eğlendim.. İtiraf edeyim, notalar haricinde..
Epey zorlandım notaları yaparken...
Yinede sonucu  görünce çok mutlu oldum..

Bu arada, artık kurabiye paketlerinin içlerine, minik kurabiyeler dolu bir poşet eklemeye karar verdim.. 
Bazı gelen mailler ve mesajlarda kurabiyeleri  kıyamadıklarını sakladıklarını yazmışlar. 
Gerekten de hatıra olarak saklamak isteyenler olabilir.. 
Bende özel kurabiyeler saklanıyorsa, bunların tadına bakabilirler diye düşündüm :)


Daha fazla fotoğraf için
Facebook SibelinKurabiye Evi'nden ulaşabilirsiniz..


Mutlu pazartesiler :)
Sevgiler ..





   

4 yorum:

  1. canım nişanım var.tanesini kaça yaparsın

    YanıtlaSil
  2. Canım mail attım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. cnm harikasın yaaa!!!! Sanat yapıyorsun sen resmen, süper olmuşlar fikir müthiş! ellerine sağlık
    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliscim çok teşekkürler..Şımardım resmen..sen harikasın canım asıl sevgiler sanaaa :)

      Sil